Reparatie of storing
Al jaren staat Leo-parts bekend om zijn reparatieservice. Om zijn werk zo goed mogelijk te kunnen doen, volgt hij meerdere malen per jaar trainingen bij onze leveranciers. Hierdoor blijft hij op de hoogte van de technieken die gebruik worden in de nieuwste apparaten.
Heeft u een storing in uw witgoed of huishoudelijke apparaten, neem dan gerust contact op met een van de medewerkers in de winkel. Zij kunnen u direct met kundig advies verder helpen of indien nodig een afspraak maken voor een servicebezoek. Ook kunt u gebruik maken van de button op deze site voor het melden van uw storing, een van onze medewerkers zal zo vlug mogelijk contact met u opnemen voor het inplannen van een afspraak. Leo doet het grootste deel van de storingsbezoeken zelf, maar om de wachttijden zo kort mogelijk te houden, maken we steeds vaker gebruik van goed opgeleide monteurs voor de storings- en leveringsroutes.
Als u een storing heeft in een stofzuiger, oven of magnetron willen wij u vragen deze af te geven in de winkel. Uw apparaat wordt, na betaling van onderzoekskosten, door ons onderzocht en gerepareerd in onze werkplaats.